• logotyp
Allt börjar med en verbal beskrivning av varumärkets viktiga värden och funktioner. Det är otroligt viktigt för processen att jag är på samma sida som kunden och förstår företagets 'själ' korrekt. Ibland vet dock inte kunden till 100% vem deras ideela kund är och jag får göra en undersökning själv. Med helt nystartade företag kan detta vara lite krångligare. Man får då ta reda på vilket problem företaget löser och gå därifrån.

För att hitta rätt metafor och visuell rytm för en framtida identitet undersökte vi många idéer och vi skapade moodboards för att ställa en ton för projektet. Därefter grupperar och filtrerar vi noggrant våra resultat för att skapa en slutlig moodboard. Den kommer att bli grunden för projektet.
Efter vi gjort en moodboard börjar designprocessen. Skissning är ett av de viktigaste stegen i denna process, det är en visuell undersökning där jag snabbt kan testa många idéer.
Kontakt
Har du någon fråga eller är du bara nyfiken? Jag pratar gärna med dig!
Tack!
Ditt meddelande är nu mottaget, jag svarar så snart jag kan.
Stäng
Ojdå! Det verkar som om något blev knasigt nu, vänligen försök igen.
Ta kontakt
Email:
emil@etus.se
Telefon:
0736 831 836
emil@etus.se
0736831836
SV
EN